Politica de Retur
Ne dorim să vă oferim o experiență de cumpărături plăcută și satisfăcătoare la magazinul nostru online. În cazul în care sunteți nemulțumit de un produs achiziționat, dorim să vă asigurăm că suntem în conformitate cu legile românești privind returnarea produselor.
Dreptul de returnare
Conform legislației românești, aveți dreptul de a returna un produs în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, fără a fi nevoit să justificați decizia dumneavoastră. Totuși, există câteva excepții în ceea ce privește produsele care nu pot fi returnate, precum cele care prezintă semne evidente de utilizare sau deteriorare.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie in aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: urme de uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insoțite de etichetele inițiale, intacte, certificatul de garanție în original, dacă a fost emis de producator/ distribuitor și toate documentele cu care ți-au fost livrate.
Dacă produsele pe care ți le-am livrat au fost insoțite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
Dacă ai cumparat mai multe produse de același fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
Produse mari de grădinărit
Vă informăm că avem și produse mari de grădinărit în oferta noastră. În cazul în care doriți să returnați un astfel de produs, vă rugăm să ne contactați în prealabil pentru a primi informații și asistență suplimentară. Împreună vom găsi cea mai potrivită soluție pentru returnarea produsului într-un mod convenabil și eficient.
Procesul de returnare
Pentru a returna un produs, vă rugăm să urmați următorii pași:
1. Contactați echipa noastră de asistență pentru a notifica intenția dumneavoastră de a returna un produs. Asigurați-vă că furnizați informațiile necesare despre comandă și produsul în cauză.
2. Vă vom furniza instrucțiuni clare privind procesul de returnare și adresa către care trebuie expediat produsul.
3. Ambalați produsul în mod corespunzător și asigurați-vă că este protejat împotriva deteriorării în timpul transportului.
4. Expediați produsul la adresa indicată, utilizând un serviciu de curierat de încredere.
5. După ce produsul returnat este recepționat și verificat, vom procesa returnarea și vom emite rambursarea în conformitate cu metoda de plată folosită la achiziție.
Vă rugăm să rețineți că costurile de transport pentru returnarea produsului (în acest caz tur-retur) vor fi suportate de către dumneavoastră, cu excepția cazului în care produsul este defect sau ați primit un produs greșit. Astfel suma rambursată în urma returului va fi valoarea produselor returnate, fără taxa de transport.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.
Anularea tranzacției:
Comanda poate fi anulată din partea magazinului din motive tehnice, în cel mult 48 de ore de la recepționarea acesteia. În acest caz, cumpărătorul va fi anunțat în termenul indicat mai sus telefonic sau prin e-mail.
Deasemenea, comanda poate fi anulată de către cumpărător fără suportarea vreunui cost, dacă anularea se efectuează telefonic, la numărul de telefon 0742769657, înaintea împachetării produsului şi generării AWB-ului.
Dacă comanda se anulează după acest moment, produsul se livrează la adresa indicată de cumpărător, acesta având dreptul de a returna bunurile cumpărate în 14 de zile, suportând costul transportului.
În situația în care plata comenzii s-a efectuat prin virament bancar sau cu card şi anularea comenzii are loc din partea vânzătorului, sau din partea cumpărătorului înainte de împachetarea şi livrarea comenzii, se va efectua deblocarea valorii comenzii într-un termen de 1-30 zile, în funcția de politica băncii.
Pentru orice întrebări sau nelămuriri suplimentare, nu ezitați să ne contactați. Echipa noastră de asistență va fi bucuroasă să vă ajute și să vă ofere toate informațiile necesare referitoare la politica noastră de returnare.